Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

En gång i tiden var ett tag sen nu.

Kategori: Vackra hästar.

Inte påmålad och falsk som dom andra.
 
Hej, Jag hade en fin skoldag? Snoozade en gång för mycket så kom försent med två timmar. Jag vet kungligt bra!
Sedan blev det att sitta på mattelektionen och tigga om hjälp av smartass Madde och Smartass Vilma.. Men dom hjälpte inte så mycket.. Öh, ja.. 2,7 / 3 = tan-1 0,9 ≈ 42° Ja.. jag förstår precis?! Haha. Hej F. Efter skolan så drog jag hem och lagade mat med mina kömpisar, och ja.. Jag har faktis sådanna, Ibland. Haha. Följde sedan med Maddius och Vilmius till deras stall och frogade i mig lite hästdoft och dansade Gangnamstyle i sadelkammarN. Jooaapp.. Följde också med dom till Körhallen och kollade lite. Blir såå jävla avundsjuk. Vill ha en häst. Vill ha en häst NU. Vill ha min häst... Men ja.
Funderar på att hitta en medryttarhäst här i Rättvik, Saknar hästtiderna sååå jävla mycket.

Men men.. Jag kom också på nyss att jag har ingen mat! Tog mina sista makaroner just för nån minut sedan,
Haha ojdå? Nu sitter jag och lyssnar på världensbästa musik och deppar... Men Matilda den bästa tjejen i världen får mig att må bättre... Inga hot som pressade mig till att skriva det.. Nej..

 
Blir såå peppad att skaffa häst när jag ser sånna hära filmer.

Underbart,härlig film.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: