Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

EN ILSKA SKA VARA ÄRLIG

Kategori: Vardagens glans.

Varje gång du ler så svider det inom mig. Du förtjänar inte att vara lycklig
 
Tjolluululooh. Sitter och är irriiiiterrrad. Men ja. Allt är bra. Livet suger
 
Du är sämst var du ligger var sitter var du står,
du är sämst på vintern hösten och till sommarn och till vår.
Du är sämst var du ligger var sitter var du står,
du är sämst på vintern hösten och till sommarn och till vår.

 
Haha jag gör så extremt intressanta inlägg, RIght?! Haha. 
Men jaaaa.. Jag vill tilläägga att jag faktist tycker om vissa människor. Och att allt inte alltid suger.
Jag saknar mina vänner jätte mycket nu förtiden. Jag har ingen ork och jag hatar skolan och tiden efter skolan. Sååå,,, Ja det mesta suger, Jag får sällan träffa mina vänner. Jag har inte någon som jag kan umgås med på fritiden när jag är i Rättvik. Inte så ofta iallafall.. Säger att jag måste göra läxor men det är bara sånt som jag önskar att jag gjorde. Har vart sjuk fram och tillbaka och det har verkligen tärt på mig både fysiskt och psykiskt.
 
Det känns inte speciellt bra. Inget alls. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: