Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

troubelmaker

Kategori: Vardagens glans.

Why dose it feel so good, but hurts so bad?
 
Bloggtorka? Frågade Rasmus om han hade några förslag på vad jag skulle blogga om.. Han föreslog att jag skulle blogg om min dag.. Hmm. Varför inte? Haha
 
Joo.. Vaknad. Hade bajs ont i ryggen.. Huvudet värkte som fan.. Så tittade på klockan- 05.10 Så snart va det att gå upp.. Gick upp ur sängen drog på mig ett par byxor, kändes som om ryggen skulle gå av och att huvudet skulle rulla ner till särgymnasiet.. Så kände på en gång att det inte va någon idee att gå till travet. Så tog ett par steg mot sängen, då vek sig benen och jag hamnade på golvet. Tur att man har gaderoben på golvet så kläderna dämpade fallet. Haha. 
 
Och ja.. Jag somnade på golvet. Sedan ringde Matilda och väckte mig igen, och då märkte jag att jag låg på golvet så la jag mig i sängen. Haha.
 
Åkte iallafall till Mora. Träffade Mamma, lagade Mat åt henne och mig. Jätte gott! 
Drog sedan till Andreasgården för Assemöte. Bror hämtade mig så drog vi på donken, Bästaste broder!
 
Hade iallafalli i stora drag en väligt mysig dag,
 
HAHAHAH. BJUDER PÅ FULBILDER!! MIHIH. 
 


SÅÅÅ NU JÄVLAR FÅ NI VRIDA PÅ HUVUDET. MOHHAHA. 

Hej jag är övertrött. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: