Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

TRY TO MAKE ME HAPPY, PLEASE

Kategori: Vardagens glans.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3722483/?claim=asf3d5w4zhd">Följ min blogg med Bloglovin</a>
 
Hej, livet suger.
Du suger.
 
Så trött på allt. Kommit hem från lassarettet... Opperation avklarad. Men ja.. Orkar fan inte. Sjukt trött på allt,
Orkar inte vara sjuk men men, Nu får jag inte göra något alls på 2 veckor.. Ingen ridning ingen träning och ingen ansträngelser överhuvutaget.. Jag som hoppades på att höstlovet skulle bli kul och en chans då jag äntligen skulle få tillbringa tid i stallet och med min vänner som jag saknar så mycket..
 
Bästaste.
 

Kommentarer

  • din buff säger:

    älskade vän, när du är frisk, då ska du se, då jäääävlar!
    men ta de lugnt och vila upp dig nu så blir de bra ska du se, och du vet vart du har mig OM d vill prata, jag älskardig, bästabästabästa! <3

    Svar: När jag är frisk min vän. Då ska vi va vi. Tillsammansssss!Jagälskardig, min buff! <3
    Lina Palm

    2012-11-03 | 23:21:25
    Bloggadress: http://www.mmalinsmangs.blogg.se

Kommentera inlägget här: