Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Yeah, it's all alright.

Kategori: Vardagens glans.

I've given everyone I know, A good reason to go.
 
Sitter nu och kollar på en matilda på skype och har puffkrig på facebook med töntarna. Haha. Jag hade tänkt att jag skulle kolla på Kalle och chokladfabriken, eller ja.. det var min tanke när jag vaknade.. men jag är på väg!
 
Haha. Ska göra det när jag ska sova.
 
Haha. Jag är avundsjuk på alla mina vänner som har skola att gå till på dagarna.. Fuck. Trodde inte att jag skulle sakna skolan men det gör jag eller nej. NEJ. Jag saknar att ha något att göra. Men i helgen så ska jag ulk, Ungdomsledarkurs. Får se hur det går.. Kan ju fortfarande inte äta normalt eller prata, eller jo jag kan prata men inte så länge. Och dom säger att jag låter dom en bäbis.. Pfft, Nej? Eller? 

Men nu såå.. Ja.. Nu börjar Matilda flippa ut.

Haha.. Åh, saknar den bruden.



Hade bra, Och ja vi är söta.

Kommentarer

  • matilda säger:

    Hoppas verkligen inte att du har många läsare just nu...

    Svar: HAHA, joo, statestiken är på topp!
    Lina Palm

    2012-11-09 | 07:26:36
    Bloggadress: http://matiildabaack.blogspot.se

Kommentera inlägget här: