Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

And every colour illuminates

Kategori: Vardagens glans.

Say my name, And we'll never be afraid again.
 
Måndag,måndag,måndag.. Skola. Skööönt. Hade två lektioner. Kemi och Matte. Slutade tidigare idag än vad vi brukar. Så jag knatade hemåt vid 12 tiden utan vetskap om att jag skulle bli utelåst och få lov att vandra runt i kylan jätte kissnödig alldeles ensam i en timme.. Fuck. Joorrå, Jag har försökt mig på en läxa men det funkade inte så nu sitter jag och pratar skype med bästaste Matilda. Har jätte mycket att ta igen i skolan nu.. Men jag vet inte om jag orkar.. Riskerar betyget i ämnen reedan, så just nu käns allt ovärt. Men Vicky - En som jobbar på jouren - har lovat min mamma att hon ska hjälpa mig studera.. Hehe.
Tanken är nu att jag ska PLUGGA sen i kväll kanske leka lite med kameran.. får se. 
 
Btw, Har haft en jäääääääääääättteee härlig helg tillsammans med Peppe. Fick rida också vilket va jäätteee
skönt. Har inte suttit på en häst på jätte lääänge. Så det var topppen. 

Kemi, Yaaaaoooou.
Haha, Mongoklassisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: