Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

AWKWARD

Kategori: Vardagens glans.

JAG HÅLLER PÅ ATT AVLIDA! 
Har kollat igenom både första och andra säsongerna av AWKWARD.. Jag har ett avsnitt kvar på hela serien, Och jag avlider! Jag vill inte se. Jag vill inte att den ska va sluuuut, Blööööö
 
Känner mig som en riktig pshykopat. Men jag villl inte!  
I Sverige har inte dom släppt dom senaste avsnitten så vill inte avslöja vad det sista kommer handla om. 
Men jag dööööör.
 
Jag tycker att hon ska välja Matty, Jag menar vem älskar inte en vältränad badboy? Haha
 
Beau Mirchoff- ÖGONGODIS.

Kommentarer

  • TEAM JAKE säger:

    Jag är såååå team Jake, Han är juu mycket snällare!

    Svar: Må så va, Han kan mycket väl vara snällare.Men snällt är tråkigt ;)
    Lina Palm

    2012-10-09 | 14:10:50

Kommentera inlägget här: