Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Blind faith

Kategori: Vardagens glans.

It's always a good time.
 
Jooooooduu. Blir att dra hemmååååt mot Mora snart då.Sen blir det stallleeet, Ja, kääännnnsss sååååå bra. Tar med lite mys filmer om jag hinner. Men jag kom på att jag borde ta med mig Matteböckerna för jag har prov nästa vecka. Hmm.. Kul. Min kära bror kommer och hämtar mig så slipper jag tåget, Han ska ändå till Mora över helgen. Men nu måste jag gå till mina nudlar annars blir dom överkokta. Haha
 
Ha det bra! 
Bjuder på en sötbild.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Guuuud va söööt du är, Haha :)

    Svar: Haha, Tack :)
    Lina Palm

    2012-10-12 | 14:07:11
  • anonnonym säger:

    Fan va söt du är Lina! Önskar du va här med mig.....i sängen.

    Svar: HAHAHA. Jaa.. Mysigt
    Lina Palm

    2012-10-26 | 10:07:02

Kommentera inlägget här: