Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Mot en ny horisont..

Kategori: Vardagens glans.

I run to you for some suport.
 
Sitter hemma på Harven och ska göra mig i ordning för att ta en buss till Mora för att gå på handledarkurs, så att jag får övningsköra lagligt. Kul. Nej. Men jaa.. idag var en ganska chiilll dag, film på biologin och jobbade lite dåligt på matten. Sen sista lektionen var det ridning på schemat. Dressyr. Gick väl.. helt okej.. Red Kennedy, jätte mysig men ganska tung. Han hade också en jobbig högersida som man fick jobba mycket med.. Men överlag gick det som sagt helt okej. 
 
Min matte lärare säger att kuratorn vill prata med mig på grund av min frånvaro, Bullshit! Jag har vart sjuk. 
Men men, Måste väl lyssna på honom så ska dit imorgon. Fuck. Och han ville följa med? What the fuck? Jag trode att när man pratar med kuratorn så är det lite mer privat? Haha. Aja. Ska koka nudlar innan jag springer till bussen om jag hinner vill säga.. 
 
Ha en försatt bra dag!
 
 
Första bilden är i från idag.
Andra bilden är frånnån av dom första dagarna i skolan!

Jag är så glad att jag träffade dig, Matilda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: