Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Save a horse

Kategori: Vardagens glans.

Ride a cowboy!
 
Ligger nu i sängen och pratar Matilda på skype, Haha. Humor.. Ridande kopojke.. Och så helt plötsligt så börjar tjejen..
- Lina?
- Ja Matilda?
- Lina?!
- MATILDA?
- Lina?
- Men ja?
- Hehe Oj, stängde av ljudet.
Smarta tjej! Haha mongoboll, Men jag tycker om henne såå mycket ändå!
Fina,fina vän.
 
Har nyss kommit hem från Andreasgården.. Mora, Var Asse- Assistent möte, Idag hade vi kalas med maskerad! Men eftersom jag är så supersmart så hade jag ingen utklädnad.. Snyfft. Inte så ofta jag tar med mig disney relaterade klaäder till rättvik.. Men haha, Pernilla hade en grön fleece och en mössa så jag blev Peter HooD! Vi kunde inte bestäma oss om jag var peter pan eller Robin hood. Haha. I slutet av kvällen så drog vi i våra fina utstyrslar till Rosahuset och kollade på Musik2orna som hade konsert. Roligt roligt. Snacka om att folk glodde när vi gick in.. Haha. Men men, Ni vet vi kristna, vi är ju som vi är. HAHA.
 
Snygga Vi vet, Haha. Jorråå. Men nu ska jag sova och imorgon måååste jag göra läxa..! Måste. 
Måste också handla om Pernilla ska komma på Lördag känner att jag inte kan bjuda å snabbmakaroner och nudlar. Måste ju visa att jag är en kvinna som kan laga mat.. eller ja, får väl visa att jag är en kvinna som inte kan laga mat. Haha aja, Ha det bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: