Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Shining bright

Kategori: Vardagens glans.

We’re beautiful like diamonds in the sky..
 
Har nyss kommit hem till Harven. Ligger nu i sängen och ska snart sova, Bra va?! Klockan är halv elva och jag funderar på att sova! Gud va jag är smart. Haha. Har nog inte somnat tidigare än 00.00 på fleraaa veckor. 
 
Dagen idag var jätte chill, Som ni vet så kom Matilda till mig i morse,vi sov sen gick vi och åt lunch hade två lektioner, Fast ja.. Vi skulle kolla på en video om typ canser på pungdjävular.. Hemskt. Sen googla två ord sedan skulle vi gå till laggår´n och kolla på kossorna.. Typ det som jag gjorde i skolan. Nice. Så började runt 12 och slutade halv två.. Fint dä. Efter skolan så drog ett par kompisar hem till mig för att kolla hur jag bode.. Tror inte att dom blev speciellt imponerade, Haha. 
 
Åkte hem till bästa Matilda, Blev ut och fota, jätte mysiiigt. Sen cpade vi oss till webcamen, Bilder från fotningen och det kommer! Jag ska ocksåå bjuda på en film i framtiden.. Haha åååååhh.. Matilda är cp. 
 
Imorgon blir det att åka hem till Mora efter skolan, Ska till stallet direkt. Sköööööönt. Blir att spendera heeeeeela helgen i stalllet tillsammans med min bäbis Amanda. Saknar henne mycket. 
 
Bild från lektioooon, bästaste klasskompisar! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Söta tjejer.

    Svar: Vi vet, Vi är uuuurgulliiiga
    Lina Palm

    2012-10-12 | 08:09:24

Kommentera inlägget här: