Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

skrik-panik

Kategori: Vardagens glans.

Run for your life
 
Har nyss fått reda på att skolan vill att jag ska ta livet av mig eller hoppa av skolan. Har missaaaat hur mycket som helst, orkar fan inte. Bläää. Hur fan ska jag lyckas komma igen? När jag knappt vet vad jag ska göra.. Men det är tur att jag har så bra klasskompisar som ger mig lite update. Men man blir ju inte speciellt glad av det.. Alltså av att få veta att man är flera inlämmningsuppgifter efter och prov och skit..
Men nu ska jag göra Kemin, Kolla lite på Matten och försöka mig på lite biologi. Please kill me. Men ja, Och imorgon är det bio med bästa, men jag kommer förmodligen inte gå till skolan på hela veckan, Så blir en fight med Mamma innan jag får gå på bio. Men jag tycker jag borde få gå! Jag mår hyffsat bra, Förutom att jag inte kan svälja normalt och att jag hostar som fan.. Men det smittar ju inte såå då tycker jag att det är okej. JUSTE!
 
Uuuussccch. Jag vaknade btw nyss.. Hehe, sova bort hela dagarna- CHECK!


HAHAHAHAHAHA.. Fast så kul va det inte.



 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: