Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

That everything you do,

Kategori: Vardagens glans.

Is super fucking cute,
And I can't stand it
 

Hej Algebra. Varför måste jag lära mig att faktorisera det största talet och sedan bryta ut X*hr upphögt i 7 dividerat på 8h ?
Jag gillar matte och jag har inga problem med algebra, Men det är såå jävla svårt när man inte fattar och inte kan fråga någon. Men ska nu göra ett serriöööst försök att plugga ikapp.. det är såå ironiskt att jag för första gången på hela gymnasie tiden var det på detta kappitel jag kände att jag låg bra till och han med planeringen, och såå blir man sjuk! Fuck life. Haha. Nu ska spela sönder min öron och dampa sönder på matte boken. 
 
HAR FÅTT ETT TILL FAVORITBAND!  
 
Öronorgasm.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: