Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

The time we spent apart will make our love grow stronger

Kategori: Vardagens glans.

But it hurt so bad I can't take it any longer.
 
Har nu legat sjuk hemma i Vinäs i ett par dar, Orkar verkligen inte mera.. det började nog förra helgen, Men sen typ på tisdagen när jag gick upp för att äta frukost så känndes det som om jag skulle svimma, Jag satt mig i soffan ett tag, då frågade Fanny varför jag inte gick och la mig då fick hon svaret att jag inte orkade.. Hmm? Aja.. Ringde då Mamma så hon fick sjukanmäla mig,Hon slutade vid 12 så då skulle hon komma och hämta mig,,  Har haft typ 39.6 granders feber, och för mig är det mycket, har en temp på 36 eller under, Jag orkar inte! Idag hade jag bara lite feber kvar den låg på 37.8- så fortfarande sjuk.
 
JAG ORKAR INTE MERA! JAG VILL BLI FRISK.
 
Jag missar marknaden.. Får inte åka dit för mor.. Fan.
 
Men nu ska jag försöka uppmuntara mig själv- först tänkte jag baka något gott, men jag har ju cp ont i halsen så har ju inte ätit något på 4 dar- så det blir att bänka mig framför datorn och kolla på Glee,,
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: