Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Those days are gone

Kategori: Vardagens glans.

Now the memories are on the wall..

I'll hope heaven got a place for me.
 
Idag är ingen bra dag.. eller alltså.. Jaa.. Orkar inte.
Ni förstår att igår så fick jag spendera många timmar på Mora och Faluns Lasarett. Vaknade flera gånger under natten av att jag inte kunde andas, Typ hela halsen täpptes igen såå det gick inte så bra, så ringde till mamma så hon ringde lassarettet i Mora.. Blev att åka dit och träffa farbror Doktorn, Haha.. Han skickade mig till akuten i Falun för en eventuell operation, Kuuul. Fick sitta där i en timme sedan träffa en annan läkare.. Fick två valmöjligheter.. Antingen skulle jag sova där och sedan operera bort mina halsmandlar och ta bort något mer i halsen, eller trycka ner en nål ihalsen på mig på engång.. Lät mysigt, eller hur? Men jag ville absolut inte vara kvar..
 
Så efter ett antal timmar till stack han ner en fet jävla nål i halsen på mig. Sen fick jag "lite" medicin. 
Skööönt.
Tar sex tabletter tre gånger per dag, och för någon som knappt kan svälja så är det ganska mycket.
Haha, Jag är så duktig.. Mitt liv alltså, jag orkar inte, vill bara komma igång med allt ordentligt inte ligga sjuk.
 
Idag var en väliiiigt jobbig dag för att jag saknar Smulan jääääääättte mycket idag, jäääättte mycket. Usch.
Jag orkar inte med sånt, Blir så trött av att sakna någon så mycket som jag gör nu. 
 
Blääää,blääää,bläääää.
 
 
 
 
Jag kan inte förlora dig, för du har aldrig varit min
samt att vi ska bli två är omöjligt, förstå, Bara är så.
 
 
Bara för att det är en dålig dag idag, då saknar jag henne så mycket så jag bara vill hamna i koma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: