Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Vänskap på elitnivå.

Kategori: Vardagens glans.

We remain so strong.
Vaknade imorse, Och det jag kände var saknad.. Jag saknade min häst och min Peppe. Det första jag gjorde på morgonen var att ta upp min penna..Jag tecknade det jag saknade, Jag saknade oss, Jag saknade vår tid, Jag saknade våra stunder.
Jag har sååå mycket att tacka dig för. Du finns liksom alltid där, även om vi inte pratar med varandra lika ofta som förr så vet jag ändå att jag alltid kan lita på dig och att du alltid finns där. 

Men jag vill att det ska bli som förr. Men det går inte.. Vi bor långt ifrån varandra. Men jag saknar dig och alla stunder med dig. Oavsett hur långt avståndet blir mellan oss, så har vi lovat varandra att aldrig släppa taget. 
Och jag lovar dig min vän, Jag kommer aldrig släppa dig!

Om jag kollar igenom våra bilder så kommer jag ihåg varje stund! Stunderna med dig är oförglömliga,
Jag saknar dig, 

Muppkärlek, 
 




Inte första gången jag gråter till denna.. Absolut inte sista.

 
Du är bäst, och det kommer alltid vara vi -oavsett vad.
 
 
 

Kommentarer

  • Peppe ! säger:

    Ååh, grymt fin Lina !
    Älskar dej, då, nu och föralltid !

    Svar: Då, nu, och föralltid! Älskar dig min fina vän.
    Lina Palm

    2012-10-15 | 21:35:14
    Bloggadress: http://pernillaolsson.devote.se
  • Avis säger:

    GUD VA DUKTIG DU ÄR!
    Kan du inte lägga upp fler bilder på bilder du tecknat? :)))

    Svar: höhö.. Njeeeaaaa, tycker inte att det är så speciellt så man behöver blogg om det men vi får se vad som händer.. :)
    Lina Palm

    2012-10-17 | 21:14:06

Kommentera inlägget här: