Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

When the world starts to get you down

Kategori: Vardagens glans.

When the world starts to get you down, And nothing seems to go your way..
We gotta turn up the radio.
 
Jag är sååå less.. Funderar på att byta dominän.. Eller lägga ner bloggen. Har tröttnat totalt på blogg.se. Eller så har jag bara tröttnat på mitt tråkiga liv, finns ju inget roligt att skriva om. Haha. Nej men jag ska nog fortsätta men frågan är om jag ska fortsätta här.. eller byta till något annat. Jag tröttnade totalt när jag skulle uppdatera mallen då jag jobbat med en ett bra tag på testbloggen, men när jag skulle posta den här gick det inte och jag kunde inte få tillbaka den jag hade innan. Fuck that. Men jaja, vi får leva med den här designen ett tag.. 
 
Idag skulle jag egentligen ha åkt till Rättvik.. Men nej. Är inte frisk ännu, jag har ont i kroppen, halsen, ögat, huvudet. Bläää.... Allt är dåligt men känns bättre än tidigare,  Sååååååå.. Blir nog att åka hem till rättvik imorgon om jag orkar.. Har så mycket ångest över allt jag har missat.
  Och jag fick idag reda på att vi fått en ny lärare i engelska.. FUCK! Jag tyckte om min engelska lärare, typ den ända som jag tyckte va bra. Hon var inte rolig eller så men hon var en lärare tillskillnad från vissa andra fjolloor. Blöö.
 
Ajaaa... Tro om man ska dampa lite, sedan gå och lägga sig? Bli frisk står på schemat.
Om inte jag blir frisk före onsdag så hoppar jag fan av skolan.. Hoppar av och tar ett år ledigt! FAN VA SKÖNT DET HADE VART! 
 
Jag saknar att kunna leva i stallet.. Jag vill det, jag vill ha ett stall att kunna gå till varje dag, jag vill ha en häst att gå till varje dag
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: