Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

I'm so glad you came into my life

Kategori: Vänskaps knas.

You cast a spell on me.

Har haft ennu en härlig vecka i Rättvik. Det kommer bli mera uppdaterning på veckorna när jag fixat internet på boendet, I veckan har jag umgåtts med mina härliga vänner, umgåtts med Illrarna Tobbe och Göran med mera. Har en massa saker att göra i skolan, hinner tyvärr inte med med skolarbetet.. Blää. Aja nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning. Ska åka till Falun på ggs ikväll. Så blir att gå ut med några brudar ikväll.. Vet inte vad som händer i slutet av kvällen.. Det betyder att jag inte vet vart jag ska sova eller hur jag kommer hem.. Men jag och Mia taggar parkbänk. Hahah. Aja ni får ha det för jävla bra!

Bjuder på fräna bilder. Tycker om mina idiotiska kompisar, Haha.


Yäääääh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: