Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

I'm so proud of being a part of something bigger.

Kategori: Vänskaps knas.

47219_474996729201752_336170656_n.jpg

 ÄLSKADE BRUDAR!

Va på match i Leksand i går.. Fyfan vilken dålig match, dom spelade som rullande köttbullar hela bunten. Vi kommer bli krossade på Lördag, fy skam. Mot Mora på Lördag. Usch.. Vågar inte ens kolla på matchen. Men man hoppas väl att dom ska ta det iallafall.. Men om dom spelar som dom gjorde igår så är det inget att hoppas på..Då blir man bara besviken.
 
Aja, Idag har jag haft 2 lektioner, missade hästlektionen på grund av vaccinet.. Men nu va dom tre sprutorna tagna, Skönt. Efter det följde Vilma och Matilda hem till mig och vi gjorde klart en svenska uppgift- argumentations teknik. Och som alla dom som känner mig vet- Jag har bäst argumentations teknik.
" Jag har rätt, Du har fel men jag respekterar att alla inte kan va lika smarta som mig. " Hahah.
 
Skypade med Matilda nyss och hon hjälpte mig med det sista på Biologin, Snäll dam, det där, Haha. Jag tror att hon vill döda mig, Vi är så elaka mot varandra, Hihi men det är ju bara gulligt, Haha. Borde nog sova snart, men börjar ju typ halv 12 imorgon så får lite sovmorgon, fast måste skriva en uppgift,, Så jag vet inte, hmm..
Aja nu sitter jag och Alex och dödar oss själva..... Kul. Haha, vi är kungar. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: