Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Saknar det jag hade,

Kategori: Vardagens glans.

Jag har "hemlängtan".

Jag saknar min katt, mitt stall, min kompis..
Ligger nu i sängen och har nu skrivit klart en av tre engelska skrivuppgifter..Ganska stolt över mig själv faktist. Hihi. Idag var det temadag i skolan vilket innebör att vi skulle skriva en "wiki" om vårat pogram på 3-5 sidor...Kul. Min blev en halv, jag visar sånt engaskemang i sådana sammanhang. Haha.

Mina härlig huskompisar har städat hela villan idag, gullit va? Alla skulle hjälpa till..Jag värmde upp soffan så att den var varm och skön när dom var klara. Niiiiceee! 


Duktiga tjejer!
Igår åkte jag till Grängesberg och grattade min underbara broder som fyllde 24. Fick träffa Betty, det bästa som hänt på länge, har saknat henne som fan.



Gulliiguuulllan, Haha.
 
Nu ska jag gå och se om någon är hemma i huset, Hade bra!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: