Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Very nice and nice

Kategori:

 Oh..lets go, Oh..lets go, GO!
 
Gud vad jag är tråkig, Idag när jag kom hem från skolan hörde min bror av sig och frågade om vi skulle äta mat tillsammans när han var i trakten. Så då åkte jag ner på byn för att träffa honom. Trevligt, Sen när jag kom hem så somnade jag i sängen när det var tänkt att jag skulle plugga,, Bra, Lina, Bra !  NU lär jag ju sova enormt bra i natt.. åhhhhhhhhh! 
 
Aja, har sovmorgon till tio, för då kommer Matilda och väcker mig, Sen drar vi till Tomteland! Hihih, Jag tänker nästan på att stanna kvar i Mora efter om jag hittar skjuts hem,, Men förmodligen inte. Men jag vill det. Buhuuuuu. Nej gud vad jag är tråkig. Hihi
 
Just nu sitter jag i soffan och myser med Tessie. Jätte gulligt, Right?
                  
 
Haha bild från Lunchen, Jag och Matilda drog hem till mig, kollade på film och käkade glass! Haha, jääättte mysigt.
Sista lektionen hade vi Körnings lektion, Idag tömkörde vi, det gick faktist jätte bra! Tömkörde världens bästa Tablå, En Bruks nordsvensk. Jätte härlig, men lite små dryg haha, Men han var iallafall jäte duktig på lektionen. 
 
Nu ska jag kolla på film med Tessie, 
 
Hade så bra,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: