Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

What a wonderful feeling, I'm in love

Kategori: Vänskaps knas.

Cause i'm falling to pieces.
 
HADE EN HELT UNDERBAR KVÄLL/NATT! 
 
Drog mot falun runt tre eller något sånt, bussen blev överfull innan vi hade kommit till färnäs.. Så det var alltså ganska mycket folk. 
 
STOD LÄNGST FRAM NÄR MASKINEN SPELADE!! SÅ JÄVLA GLAD!! 
 
Sååååå jävla kung. Så lycklig som jag var när Frej kolladed mig i ögon och peckade på mig och sjöng. Jag och Lina dog. Hamnade backstage efter konserten.. Tyvärr inte av den annledningen jag hade hoppas på. Haha. Var yr så jag svimmade över ett staket, Varför jag gjorde det fick jag förklarat för mig av en sjukskötare.. Haha. Han tyckte inte att det var bra att dra på festivaal utan att ha ätit ricktig med mat och inte druckit. Så jag satt backstage och skakade en timme. Inte var det någon som visste var jag var heller.. 
 
När jag väl kom därifrån så hade jag tappat bort alla mina mates. Och visste inte viket håll jag skulle vandra åt. Men jag såg en bil jag kände igen så då fick chaffören prata med en kompis till mig och sedan skjutsa dit mig, Hahah. Stog sedan brevid bilen och hade trevligt
 
Min mobiltelefon dog underkvällen. Och så hamnar man ensam med nå folk som man aldrig träffat förr.. Tur att det finns snällt folk iallafall. 
 
Som sagt tappade jag bort dom jag skulle åka hem med, och utan telefon så går saker inte så bra. Men när jag började tröttna på Falun så träffade jag på min kära barndoms kompis Jonna och hennes vänner. Jag och Jonna rammlae i en buske när vi knuffade på varanndra , Så började blöda precis under ögat.. Haha.Var nära på att ringa mamma så hon skulle få hämta os, men det ville jag veeerkligen inte. Men precis när jag höll på att tappa hoppet om attt hitta skjuts till Mora träffade jag han som hade skjutsat mig till mina kompisar tidigare på kvällen. 
 
Heltklart kvällens räddning!
 
Nu ska jag ååka tillbaka till Rättvik snart. 
 
 
MASKINEN!
 
Det kommer aldrig bli du och jag,ah ah, om man ska tro på allt din mamma sa.Ah ah ah.
 
 
 
 
Sååå häääääääär käääär! 




Toppen brudar,

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: