Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

You're a lie.

Kategori: Vardagens glans.

Stannar här sent om vi känner för vad som händer efter det, bara palmerna vet..

Ligger i sängen med min nya bäbis, Macbook pro. Hihi. Ligger och försöker att plugga lite, jag har bestämt mig att jag ska göra mitt liv till det bästa möjliga som går att få just nu, Men jag måste göra allt till vanor. allt, läxor,måltider,sovtider,träningen, ja allt. Men det kommer nog ta ett bra tag, men jag vill och då är jag ju en bra bit påväg!  Om jag fortsätter som jag gör nu klarar jag aldrig en månad till. Har ingen koll över huvudtaget, sitter uppe hela nätterna, kan inte sova, huvudvärk etc. Blää. Men snart då jävlar. Jag börjar imorgon, haha, eller ja..
 
BTW, veckan har väl börjat bra, Haft sov morgon till runt 10 både i går och idag, Kändes ju bra ! Men på något sätt så lyckas jag altid komma typ 3 minuter för sent.. Inte kul. Vette fan hur vi klarara av sådant, Hmm..
 
Mitt internet är toppen, det tar bara en halvtimme att kolla sina händelser på facebook.. Helvetes sskit, Kanske är ett tecken på att jag borde dra ner på facebook. 
 
Det finns saker som inte ens jag förstår.. Ganska många saker egentligen. Men en sak stör jag mig på- eller nej jag stör mig på extremt mycket men tänkte bara ta upp en- att jag "aldrig" har tid att göra min läxor. Jag menar jag gör ju ingenting på dagarna! Ingenting, eller jo, sitter hemma och tänker på att jag borde plugga, Men jag kommer aldrig till skott. Jag förstår inte.. Har hur mycket som helst att göra, engelska, svenska, biologi, kemi, MATTE. Men ändå händer ingenting, Det tar verkligen emot att ta upp en bok, men ändå är det ända jag tänker på att jag inte gjort läxan, eller att jag borde göra den.. Eller så tänker jag på att jag borde och att jag är så dålig för att jag inte gör dom.. Jag menar vad fan är det för skit?! Åh, jag blir så trött på mig själv.. Någon som har nå tips på hur jag ska kunna bryta den onda cirkeln? 
 
Aja nu orkar jag inte tänka på skolan mer.. Eller jo! en sak till.. På torsdag ska vi till Tomteland på studiebesök, Haha. Kul vah? Haha, kolla på renarna och älgarna. Hmm.. Mamma har redan ringt och frågat om det var öppet för allmänheten också, för då hade jag nog inte åkt, eftersom jag har en otroligt löjlig fobi för troll, många skämtar om det och tycker att det är roligt.. Men det är det inte för mig, eller visst jag tycker ju att det är extremt skrattretande men jag får seriöst panik och skakar eller springer iväg, Eller så slåss jag, det har hänt förr.. Haha. åh. 
 
Men,men..
Efter som jag har vart extremt duktig på att uppdatera under dom senaste dagarna så... Kan ni få några bilder från helgen. :)




Ni får ursäkta kvaliten på bilderna.. Men hade iallafall en jätte mysig helg. Kändes otroligt bra att få vara i stallet igen, efter en jävligt lång tid. 

Men nu ska jag sova.. så ni får ha det så bra så får vi se om jag uppdaterar imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: