Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

fyfan va sjukt.

Kategori: Vardagens glans.

Där jag bara hoppades men fick se vad som hände..
 
Helgen bestod av massor med mys, endast mys. Gud så mysigt. Gos. Gosa gosa gosa. Natten lång. 
Haha. På fredagen så firade vi Gina som fyllde år, det är Nathas mor. Så jag, Natha, Johanna och Mia lagade god middag till henne. Vi pratde och hade trevligt. Efter det spelade vi buzz, då hade även Jossi och Robin ansluttits till gruppen. Haha har inte haft så kul på länge. Sen lördagen så kollade vi på film hela dagen dippadde gurka och drack cola. haha. Och som tradition så är det självklart att man ska sitta och såga mello. Haha. Kung. 
 
Idag så åkte jag hem från Nathis runt två kanske.. hann äta innan jag och Peppe bestämde oss för att gå på biooo!! Så mysigt så. Vi såg på ego. Klockren film. Var lite flummig men det gick bra ändå. Rekomenderar filmen starkt. Jag älskar svensk smör film. Så gulligull. 
 
Nu ska jag sova, Ska upp halv sex... Sadface. Natti
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: