Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Jag lever

Kategori: Vackra hästar.

Gud, var int stum. Tala.
Jobbig men bra dag idag. Jobbet gick finfint. Fick lite sovmorgon, Skööönt! Ida kom och hämtade mig runt tio. Idag blev det ett pass på isen med trollet Agge. Ååh, duktiga poonniie. Tycker om honom jag trots att han är en dryg skitunge. Red också ett dressyrpass på banan med Freja. Gick sååådäär, har kunnat gått bättremen vi kämpade på duktigt! Ha r träningsvärk som bara den i låren och överallt.. Så både jag och hästen var helt slut när vi kom in i stallet. Haha. Jaa.. Efter stallet stack jag till Andreasgården på SKUMs årsmöte. Avslutade kvällen med en tyst "stund" i kappellet. Idag var det lite jobbigt.. men den böhovdes. Mycke känslor som går genom mig nu. Är glad att jag har Evelina hon förstår alltid allt. Men ja, har inte mycket mer att säga.. bör sova. Natti natti 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: