Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Om jag bara visste då

Kategori: Vardagens glans.

Då skulle jag aldrig låtit dig gå.

Livet rullar på, veckorna går så jävla fort, för fort. Men jaja.. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera mitt tråkiga liv på denna blogg. Men men, haha. Idag är det Måndag? Nej. Tisdag, Japp. Ny vecka. Igår så jobbade jag sedan stannade jag kvar i stallet resten av daegn för att kolla på Pernillas lektion, hon var jätte duktig! Så kul att se utveckling. Japp, förmiddagen igår red jag FrejFrej och eftermiddagen så tömkörde jag Agge och Linnéa. Mys. Var ensam i stallet då Ida var i Falun. Japp...
 
Idag red jag lektion på morgonen, Freja, Gick jätte bra, Stressat i början men vi coolade ner oss efter ett tag. Jag börjar känna att det blir bättre i ridningen med Freja, kanske blir tävling till våren iallafall, trotts att det är det hemskaste jag kan tänka mig. Men vi tränar på. Efter lektionen tog jag Agge på en ridtur på isen, Sååå mysigt. Gud va jag tycker om den lilla pojken. Han är inte så utbildad än då han fyller fem. Lite sen i utvecklingen också.. Men gud va duktig han är. Tränade lite galoppfattning, Han förstog direkt vad det var han skullen göra! Så duktig. Lite mer kondis på den killen sen kommer han bli en kanon lektionsponny!
 
Efter jobbet drog jag in till Mora. Åkte upp till lasarettet för att hälsa på bästa mikkis. Fyfan.. inte kul att se sin vän ha så ont. Tänkte hälsa på Emma och Lovisa också nångång i veckan men dom var i uppsala båda två för opperation. Det är så overkligt. 
 
Styrka till er mina fina, fina vänner! Så hemskt att just ni skulle bli drabbade, Tänker på er. Ni är så jävla starka. Ni kommer bli bra! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: