Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

All the other kids

Kategori: Vardagens glans.

You'd better run, better run, outrun my gun.

Flyttade ut från Harven idag. Kändes jobbigt. Se mitt rum försvinna och bli till ett vanligt rum där någon annan ska flytta in. Men ja.. Nu känns det som det börjar sjunka in i mitt huvud iallafall. Sa hejdå till mina fina sambos. Föredetta sambos. * Annars har jag bara tagit det lugnt idag.. Typ. Håller på att tömma min Mac, som jag med stor sorg måste lämna ifrån mig. Sadface.

Denna vecka har jag ingen aning om vad jag ska göra på dagarna, men det visar sig väl! Imorgon tror jag att jag ska följa med mamma till hennes jobb sedan vänta på att Buff slutar så ska jag umgås lite med henni. Saknar henne jätte mycket. Sjukt mycket. Hoppas allt funkar och så. 

I helgen ska jag vara i stallet. Äntligen! Eu har filmkväll fredag till lördag. Kommer bli jätte mys. Sedan ska jag och Amanda ta hand om hästarna lördag- söndag. Så vi sover som vanligt i klubbstugan, kommer också bli jäääätte mys. Bästa Amanda. Också en vän jag saknar otroligt. 

Nu ska jag sova för Morris vill inte att jag ska sitta vid datan nåå mer. Haha. Positiv sak med att flytta hem, Har katten hemma. Gammelmannen.. 



Haahahahah. Edit skickade denna.. Åhh. Gud va bra vi hade det. Inga problem var där och störde. Haha. Vi blev bannade från matten om vi satt brevid varandra. Bästa Edit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: