Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Förvirrrad och arg.

Kategori: Vardagens glans.

A kiss, a cry, Our rights, our wrongs.

Har aldrig vart så jävla lättiriterad. Blir förbannad och beter mig som ett jävla pshykfall av minsta lilla grej. Fan. Mår inte bra nu. Metalt. Draaaaa åt helvete, Vill inte må så hära. Och jag vet att det kommer bli värre när jag kommer tilll skolan. Eller jag kanske inte kommer att märka det lika mycket men det kommer fortfarande förvärras. 

Blä. Aja, idag har jag sovit heeeeela dagen. Ännu ett tecken på att jag går tillbaka i dåliga vanor. Men ja. Nu är jag arg och försöker packa. Men har inga kläder som passar. Har inga kläder jag kan gå runt i.. Har bara fula, stora kläder. Och inte fan har jag pengar så jag kan fixa nya heller. Har knappt råd med mat denna månad. Blev fett arg på Mor nyss.. hon laddade mitt kort med 300 spänn igen. Fan va arg jag blev, Jag hade ju typ 2000 sms kvar. Hade lätt klarat mig på det, fan. Idiot. ÅhhhhH!
 
Aja. 
 
"Jag vet inte om jag ska sikta och missa eller sjunka utan stolthet."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: