Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Hur mår jag?

Kategori: Vardagens glans.

Instabil. Jag kan inte lita på mitt psyke. Ångest.
 
Fan va jag hatar mig själv. Mitt psyke är så jävla opålitligt. Har på senaste tiden mått riktigt jävla bra. Allt har vart perfekt. har fått vara i stallet, så som det ska va. Och det knallar på fint just nu. Men ända har jag nå fel i mitt huvud. Vafan har jag för fel?! Fan. Ångest utan anledning. Hatar det. Fan. Hur kan det bli så fel när allt är så jävla rätt? Det är serriöst nått alvarligt fel. Varför är det så här? Vafffaaaaaaan?! Blöööö. Oftast mår jag bra, jag har inga anledningar till att må dåligt. Ändå kommer dagar då jag funderar på att ta mitt liv. Fuck life. Usch. Nu vill jag prata med någon. Fan. 
 
Onnödigt, hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: