Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Jag är kung över ängarna.

Kategori: Vardagens glans.

Sometimes you will never know the true value of a moment, until it becomes a memory!
 
Hej, Allt bra med er eller? Skönt. Men ja.. Har nu kommit hem till Mora. Som sagt så firade jag nyår med Hjelte, Matilda och Alex. Men åkte till Matilda på Lördagen, vi gjorde inte jätte mycket.. men åkte hem till Anders, spelade, kollade på film och myste. Sedan på Söndagen så kom Alex och Lina åh hämtade oss så drog vi till Borlänge och där.. Ja vad gjorde vi där? Jadu. Men, men haha. Aja, nyår så började vi fira liiiite för tidigt, Men det var trevligt! 
 
Runt åtta så drog vi på fest hos någon Alex utanför Borlänge. Fett söt pöjk, btw.Jätte kul, blev lite jobbigt men..aa. Dansade och röjde. Det roligaste var ju iallafall alla samtal man hade med folket. Haha. Åhh. Pratade om allt från hockey till svensk religon och sexuella läggningar. Haha. Men det var kul. Avlutade kvällen med puss och donken! Yeeah, fint dä! haha.
 
Men idag så åkte jag hem från Matilda, finally? Haha, skojja babe. Hon är elak mot mig, typ slåss o.s.v, dumma unge. Kaxig är hon också men det är bra, då kanske hon blir lite mer självsäker och kan stå på sig. Och så skyller hon på mig? Men tycker om henne mycket ändå. Haha, nej gud va hemsk jag är. Haha. åhh. orka mig liksom dah.
 
Hade tänkt att göra en sammanfattning av mitt 2012 senare, jag är lite seg. Haha.  Men det kommer lovar!
Ska bara plugga lite först osv.
Bjuder på lite bilder från nyår.
 
Dagen efter... Trötta tjejer och skadeglad edit.
Awwww.. Saknar henneee såååå.
Fast är ricktig glad att vi snackar varje dag iallafall, gud va jag kommer döda henne när hon kommer hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: