Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

KÖR BARA KÖR

Kategori: Vardagens glans.

I väntan på vadå?

Chillar på rummet. Idag har jag inte gjort ett skit. Sovit, sovit och sovit. Blev ingen skola.. Förlåt? Börjar bli förkyld, och hade huvudvärk. Har ingen mat hemma.. Men men, orka bry sig. Haha. Aja nu ska jag snart sova. Ska bara läsa lite och skriva. Har nyss snackat med Kallum och Koma på skype. Får ångest. Vill också. Vill va i Mora. Usch.. Tänk att jag säger det. Vill va i Mora. Oj, Vad hände? Haha.
 
Imorgon taggar jag Blge, för Ungdomsledarkurs del2, så blir att gå upp tidigt för att åka med Madde och Sanna till Borlänge- Fornby folkhögskola. Blir nog bra. Men mår inte toppen- fysiskt, Heller. Så vi får se hur det går.. Hoppas på det bästa.
 
Nu bjuder jag på fjortisbilder, bara för att jag är söt. Haha. MM. Såaatteeeh.



Får se när det blir uppdate igen, Kanske ett mobilinlägg i helgen. ska iallafall försöka. Ha det bra,

Kommentarer

  • B.B säger:

    Fan vad snygg du är!
    Riktigt sexig på översta bilden. :-)

    Svar: tack.
    Lina Palm

    2013-01-12 | 12:56:08

Kommentera inlägget här: