Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Pallar inte med din lek.

Kategori: Vardagens glans.

 Den enda personen som tagit upp min tankekraft, 24/7.
 
Tjaaa, Trött som fan. Satt och skypade med Edit i natt. Skönt att få prata med henni iallafall. Bästa bruden. Det är sjukt va allt har förändras sen hon åkte. Jag vet inget om dom som jag visste saker om förr, haha.
 
Aja nu ligger jag i min säng och tänker, lyssnar på musik osv.. Har inte uppdaterat på senste har helt enkelt inte orkat. Men jag har inte gjort så jätte mycket super intressant. Haha, eller har vart med Koma, Kallum och Emil. Typ hela tiden senaste dagarna. Gabbi fick också utstå en kväll med dom.. Jag tror hon tyckte att det var nog med det, haha. Men, jaa.. Idag var jag med Koma och Emil. Vi gjorde inte så mycket, men bättre att va med personer som gör så man mår bra istället för att ligga hemma och dega.
 
Så ja det är väl det jag gjort.. I morgon taggar jag Rättvik igen då. Ingen motivation, fuck! Vill ha motivation. Snälla ge mig? Vill.. Jag vill vilja. Krångligt men ja. 
 

 
Yeeeah. Får se när jag uppdaterar igen. Men, typ imorgon hoppas vi!

Kommentarer

  • Amanda Svedberg säger:

    Hoho palmisen... Mora lät bara leksand vinna för engångsskull, det händer ju liksom inte så ofta ;)
    love u.

    Svar: Haha..... baby. Snälla? Ge dig. Det va skills genom hela matchen. Dom va bättre den matchen. Mora har sina dar dom med, men dom pallar inte trycket.
    Love you.
    Lina Palm

    2013-01-08 | 16:45:03

Kommentera inlägget här: