Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Och ensam är så jävla stark.

Kategori: Vardagens glans.

Orkar man bry sig när man bara bli svangre med känslor?
 
Typ, vet inte vad jag ska ta mig till men ja, Tror det blir att bara fortsätta på samma väg och se vart den leder. Jorrrå, Just nu så ligger jag i sängen och myser, vaknat nysss, så nu ska jag plugga huvudet av mig, ska kämpa ordentligt med skiten idag i ett par timmar, sen blir det kanske att dra till Noret för att träffa kömps. Sjukt trött idag, va vaken länge igår, Pratade med Alex i 3 å en halv timme, Haha, Vet inte varför men det blev så iallafall.
 
Igår va jag med Lovisa, åkte till henne klockan halv åtta på morgonen. Gick upp till henne, klädde av mig och hoppade ner i hennes säng tillsammans med henne. Haha socialt va? Vi vaknade vid ett kanske, Då bestämde vi oss för att pierca mitt öra.. Haha so random. Men har alltid velat ha så varför inte lliksom? Så vi trök igenom ett örhänge, skööönt!! Haha. efter det så åt vi väl typ frukost och drog sedan till Noret för att umgås med Kallum, Emil och Markus. Lodade hemma hos E
 
mil o.s.v. Hjelte kom också så fick va lite med henne också. Haha, donken personalen hatar oss. Jag förstår dom. Haha. Gud va dryga vi är, men dom får skylla sig själva. Är dom
 
uppkäftiga och konstiga så gör jag allt jag kan för att göra dom mer irriterade, fast gör aldrig något dumt eller elakt, bara sånt där som jag vet att Donken måste fixa. Haha..
 
Idag ska jag som sagt plugga, sedan va med kömps. Så nu ska jag ligga i.
Lite random bilder,

Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: