Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Set me free

Kategori: Vardagens glans.

Vill att du ska ta min hand och visa vägen.
Upp tidigt idag. Jätte tidigt. Men det gick bra iallafall. Åkte till the tandläkare. var där i typ 3timmaroch såååå. Gick bra. Jätte bra. Men ja. Såååattehh.. ja. Efter tandis så åkte jag hem drog på mig lite kladd på ögonen. Smink ni vet.. Blä. haha nej men ja. Följde sedan med Mammi till jobbet, var där ett tag. Myste med goa ungar.
Tog halvfyra bussen till stallet. Mys. Red lektion. Ida frågade om jag ville ha  Freja eller Bigi. Haha. Freja. Bigi är också mysig men måste jobba såå mycket för att få han jobba. Fejkar att han jobbar fint och det är bara jobbigt. Haha. Men en jätte mysig ponny. Träna Balans. Det blev en barbackalektion på Freja, överpigg. Mycket energi. Väldigt mycket. Stog helst på bakbenen och hoppade eller låg på som bara den. Haha. mycket hopp och bus. Men gick hyffsaaat bra. Fina Freja.

Jaaaoo. Imorgon blir det att gå påstan och fixa mina nya glajjoooooor. Fixa bågar. Har tappat bort dom förra. Hihi. Oooppps.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: