Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Vad ska man sätta först?

Kategori: Vardagens glans.

Ångesten tar lätt övertaget.
 
Tror att jag har bestämt mig för ett av mina största beslut sedan gymnasievalet.. Nämligen att jag ska hoppa av gynasiet. Mitt physke paller det inte. Jag ska focusera på att bygga upp mig själv innan jag börjar igen.. Nästa år. Hur detta ska lösas helt det vet jag inte. Jag vet att jag vill flytta till Mora. Jag vet att mitt physke mår bättre av det. Klarar inte av att må dåligt nå mera. Att jag mår dåligt har inget med att jag inte trivs i Rättvik. Jag älskar Rättvik. Jag älskar min underbara klass! Men jag mår inte bra. En dålig tid i mitt liv helt enkelt. Det kommer bli tufft men förhoppningsvis kommer det få positiva effekter. 
 
Ska ta tag i mina samtal också, få mer kontakt me BUP. Jag vill må bra. Ock jag ska göra något för att jag ska göra det. Jag vill. Nu får jag prioritera mig själv. Inte bara det att jag mår bra ibland utan nu ska jag må bra på långsikt. Får se hur det går. 
 
Jag har inte ennu lämnat in alla papper på att jag slutar men, jag har bestämt mig. Vi får väl se hur glada Mora kommun blir, men skitsamma. Tänker inte börja på St:Mikael, no matter what. Det är ett nej. Men kommer kanske bli skriven där, det får vi se. Men nu vet ni det iallafall. Har sådan ångest. Men jag siktar på att må bra.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SnällaLina.
    För mej ärdu alltid min älskade dotter. Oavsett vad du gör. villkoslös kärlek!! Det tror jag du vet, även om det känns tungt ibland. Det är skönt att bli påmind .Lina jag älskar dej-Kram mamma.

    2013-01-13 | 23:13:57
  • gun.britt palm säger:

    Du äralltid min älskade dotter,!! Oavsett vad du gör . Det tror jag du vet även om det känns tungt ibland.
    Vilkorslös kärlek.
    Älskar dej Lina.Kram mamma-

    2013-01-13 | 23:20:53

Kommentera inlägget här: