Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

sikta högt

Kategori: Vardagens glans.

ny vecka. Nya tag! 

Hejsan hejsan. Ny vecka har nu bbörjat och det är väl bara att hoppas på det bästa. Helgen spenderade jag i sängen. Hade träning på lördagen med dressyrlaget, haha! Jossan var dock inte med då hennes ponny är lätt skadad. Bubben.. men ja, det gick helt okej. Kändes bättre än träningen innan iallafall. Så det är ju positivt!  
 
Idag har jag jobbat, vilket innebar lektion och ett pass med agge på banan. Lektionen gick helt okej! Hon kändes fin osv. Och det var jätte kul att  rida Aragon idag, så kul att se att det går framåt. 
Efter jobbet åkte jag å far gör att hämta min kääära nya kamera!!! Så jävla glad. Hihi
 
Denna vecka blir det att chilla... eller inte. Imorgon blir det Mora, onsdag möte på bup sen dra till Rättvik för att träffa Alex å kanske fota hon å wilja. Kul, kul! Torsdag ska jag va med Jossan, fota henne och knappen!  Jäääh. Fredag, , lördag och söndag tillbringas i stallet med Pernilla.Mys! 
 
FFör övrigt måste jag bara säga att jag är så extremt jävla glad att jag har mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: