Lina Palm

Lina Palm - puts the rest to shame.

Tar det lugnt.

Kategori: Vardagens glans.

Du bara skriker och skriker, vänta va sa du?
 
Hejsan. Livet leker, eller nått sånt. Har inte orkat skriva nått här pga att jag haft annat att göra. I torsdags så åkte jag som sagt till Falun på klubb, Började med lite häng hemma hos Johanna. Spelad spel och hade mysigt. Drog ner på etage runt tio halv elva, Va inte så bra som jag tänkt mig pga olika anledningar. Men hade kul den korta stunden jag fick va där inne.. Och inte sitta ute i trappen eller utanför å frysa.. Haha. 
 
Dagen efter blev det att jag, Johanna, Louise, MK och Filip drog och åt pizza. Höhö gott. var tänkt att jag skulle dra hem till Mora men.. nej. Stannade kvar i Falun för en hemmafest hos Joel och nånmerstans.. HAde riktigt kul även den kvällen! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket alls.. Vaknat dragit ut på en pw, sen aa.. Inget. Ska gå och göra mat tillsammans med Mammi nu, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: